Zaznacz stronę

– Widzę, że dostałeś świąteczną kartkę od Waldka?

– Naprawdę?

– No tak – przecież to ta kartka. Popatrz ma nawet logo SuperFirmex wygrawerowane na froncie.

– To firma Waldka nazywa się SuperFirmex?

– Jasne, działacie już ponad rok i tego nie wiedziałeś?

– No nie – biznes robię z Waldkiem a nie z jego firmą 🙂

Powyższy dialog to nie ściema. To wydarzyło się naprawdę na kilka dni przed Świętami Bożego Narodzenia. Wiecie co było napisane na kartce z życzeniami?

Życzeniowy szymel

„Wesołych Świąt blablabla…” życzy firma SuperFirmex. Były też podpisy szefów. Nieczytelne. Zasadniczo nie było wiadomo od kogo przyszła ta kartka. Czy zatem zamierzony przez Waldka z SuperFirmex efekt został osiągnięty? Szczerze wątpię. Ciekaw jestem natomiast ilu jeszcze firmom Waldek wysłał takie życzenia. I ilu jest takich Waldków, którzy wiedzą że należy wysyłać kartki z życzeniami (bo tak robią wszyscy), ale nie mają pojęcia, że wysyłanie ich kompletnie bezosobowo nie ma najmniejszego sensu.

Praca u podstaw

W Pracowni Synergii już od paru lat o tym trąbimy i na szczęście jakieś efekty tej pracy już widzimy. Niemniej sporo jeszcze wody w Wiśle upłynie zanim standardem będą ręcznie wypisane kartki od konkretnych osób do konkretnych osób. Mało tego, wypisane będą na tych kartkach życzenia faktycznie dotyczące osoby, której dotyczą.

Dążenia

Gdy już osiągniemy ten stan to przypuszczam, że połączone to będzie ze zdecydowaną poprawą obsługi Klienta (o której z resztą niedawno pisałem na blogu). Ostatecznie chodzi o to, aby zrozumieć Klienta, postawić się na jego miejscu, poczuć jego wątpliwości, poznać jego problemy i znaleźć na nie rozwiązanie. Wtedy będziemy w domu. My i Klient 😉

EDIT

Temat życzeń świątecznych oczywiście ogarnia Pracownia Synergii. Zapraszam tutaj: http://pracowniasynergii.pl/kartki-swiateczne/

Jeśli Ci się spodobało to zapraszam na mój fanpejcz

Comments

comments

Pin It on Pinterest

Przekaż dalej

Udostępnij ten post znajomym (rzecz jasna jeśli uważasz, że warto)

Zapraszam do newslettera

Chętnie poczytam, co napiszesz

FreshMail.pl
 

Zapraszam do newslettera

Chętnie poczytam, co napiszesz

FreshMail.pl